“LOVE IS TRUE” Part:12

b821b-im2bjae2bbum

Би: намайг ийшээ битгий оруул лдаа / уйлсаар л/
JB: одоо ор
Би нулимсаа арчаад: би орохгүй ээ чамтай хамт явна үхэж байсан ч ийшээ энэ байшинруу орохгүй
JB: Чи намайг уурлуулмаар байгаа юмуу ор лдоо
Би: 😦
JB: Хэрвээ чи орохгүй бол би оруулах болно / миний гарнаас бариад нагац ахын байшингийн хаалга руу ойртлоо/
Би: чи орж яах гээд байгаан чамд эвгүй байх болно
JB: Хамаагүй ээ
Би гараа татаж аваад: чиний хүслээр болог хэрвээ дараа намайг ийшээ оруулсандаа харамсахгүй гэх юм бол би оръё
JB: Битгий ингэж ярь бид 2 ямар үүрд салж байгаа биш өдөр бүр бие биентэйгээ уулзалдаж байна
Би: тэр юу л бол ………/ дотогшоо орохоор эгцлээд алхлаа /
JB чиний ардаас тэврээд: намайг уучлаарай чамайг хүсэхгүй байхад ийм юм хийлгээд би их муу найз залуу бололтой тиймүү
Би: одоо ч гэсэн хамаагүй битгий ийшээ ор гээд хэл лдээ
JB: Намайг чамд ямар их хайртайг чи мэднэ биздээ би чиний төлөө боломжтой бүхнийг хийнэ гэж амласаныг минь санаж байгаа биздээ тийм болохоор миний үгэнд ор
Би: эцсээ хүртэл чамд л итгэе…………
Нагац ах гарж ирээд: Чи орохгүй юугаа хийгээд байгаа юм
JB: одоо ор доо маргааш уулзье 🙂
Би: яръя 🙂 / дотогшоо орлоо/
Би ороод: Одоо таны санаа амарсан уу таньд сайхан байна уу миний нулимсыг үзэх жаргалтай байгаа биз үлдсэн амьдралдаа таны царайг ганц ч удаа харахгүй байя гэж бодож байсын гэтэл дахиад л миний өмнө гарж ирээд намайг зовоогоод эхэллээ миний ээж таны эгч биш байсан бол ямар сайхан бэ …/ тэрэнлүү орилж байлаа/
Нагац ах: хоолоо идсэн үү юу идмээр байна / гал тогооруу орох/
Би: би танай бузар хоолноос чинь идэхгүй энэ гэрт чинь байхаас ч бөөлжис хутгаж байна та ийм болоод л одоо хүртэл эхнэргүй байгааян за юу
Нагац ах:……………………
/ би замдаа тааралдсан юм бүхнийг авч чулуудан дээврийн өрөөлүү нь ороод хаалгаа түгжээд хэсэг сэтгэлээ онгойтол уйллаа…… уур хүрж нагац ахыг үнэхээр их үзэн ядаж байсан сэтгэл маань жоохон ч гэсэн онгойх шиг …………/
/Хаалга цохих/
Нагац ах: уур чинь гарсан уу
Би: …………
Нагац ах: хаалгаа тайл
Би: яах гээв таны царайг хармааргүй байна яваач
Нагац ах: чамд хэлэх юм байна
Би: ярих ч хүсэл алга
Нагац ах: би утсыг чинь хураалаа маргаашнаас эхлээд чамд утасны хэрэг гарахгүй байх гэж найдъя
Би хаалгаа нээж гарж ирээд: миний утсыг өг
Нагац ах: ээж аавтайгаа ярих бол миний утсаар ярьж байна биз / цааш эргээд явах/
Би: таныг бас таны гэсэн бүх зүйлийг хараал идээсэй……/ хаалгаа саваад өрөөлүү орлоо /
Би: яахаараа утсаа доор үлдээчихдэг байнаа гадуур хувцсаа аваад л ороод ирдэг байж новш одоо яах вэ ……өнөөдөр ямар гээчийн хараал идсэн өдөр вэ
———————
JB гэртээ ирээд шууд л өрөөндөө бүгчихлээ—
Ээж нь: миний хүү хоолоо идэхгүй юмуу
JB: Дараа идье одоо хүсэл алга
Ээж нь: яасан нөгөө охинтойгоо муудалцаа юу
JB: Үгүй ээ бид 2 хэвийн байгаа
Ээж нь: заза тэгвэл болж дээ…………
JB босоод чиний өрөөний цонхруу ширтэн хэсэг зогссоноо: Санаж байна … харж чадахгүй ч хоолойг чинь сонсож чадна байх ………/ залгах/
-Уучлаарай таны залгасан хэрэглэгч………………
JB: Яагаад утсаа унтраачихсан юм бол / дахин залгах/
-Уучлаарай……………
JB: санаа зовж байна
/ тэр бараг 5 минут тутамд чамруу залгаж байлаа…чиний утас унтраалттай хэвээрээ л…………/
=======
Би шөнө 2 цагт ахыг унтсаны дараа гарж ирээд гэрийн утсаар нь JB-руу залгалаа……
JB: байна уу / нойрмог дуугарах/
Би: байна
JB: Chayoung- уу
Би: унтаж байсан юмуу
JB: Түр зүйрмэглэчихэж…… яагаад шивнэж яриад байгаа юм бэ
Би: ингэж ярихгүй бол ах мэдчихнэ
JB: Ямар их санаа зовсон гээч утсаа яагаад асаахгүй байгаа юм бэ
Би: ах хураагаад авчихсан
JB: Юу????
Би: битгий орилоод бай лдаа ах сонслоо шдээ……би чамайг санаад байсан болохоор хоолойг чинь л сонсох гэсийн одоо унт даа
JB: чамайг санаад нойр хүрэхгүй байна
/ ахын өрөөний хаалга дуугарах/
Би шууд л утсаа таслаад дээврийн өрөөлүү гүйлээ
JB: Байна уу Chayoung-аа ………/ буцаагаад залгах/
JB: яагаад тасарчваа
Нагац ах: хэн бэ
JB:.…………………/Таслалаа/
————————-
Өглөө нь:
Нагац ах: хамт сургуульруу явах уу
Би: хэрэггүй ээ би өөрөө хөлтэй явчихаж чадна
Нагац ах: хичээлээ тараад шууд гэрт ирээрэй тэр хүүхэдтэй уулзаад гадуур явж байна гэж миний чихэнд сонсогдох л юм бол та 2-ийн хоорондох бүх зүйл дуусна гэж мэд……/ гараад явах/
————–
Анги дээр иртэл JB ирчихсэн байна. Баярласандаа тэрнийг очоод тэврээд авмаар байсан ч тэгсэнгүй… нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулсаар хажууд нь очоод суулаа………
Jackson урд сууж байснаа эргэж хараад: ямар нэг сайхан зүйл болоо юу
Би: үгүй яасан???
Jackson: зүгээр л чи аймар жаргалтай инээгээд байхаар чинь тэгж бодсын
JB: чи зүгээр үү ямар нэг юм болоогүй биздээ
Би: зүгээрээ 🙂
JB: Ашгүй дээ
Jackson: ашгүй эвлэрчихсэн юмуу өчигдөр наад JB чинь бөөн уур…………
JBтэрний толгойруу нь дэвтрээр цохиод: Чи дуугүй урагшаа хараад хичээлээ хий ………/надруу хараад/ 😀
Би: өнөөдөр юу хийх төлөвлөгөөтэй байна
JB: Өдөржингөө чамтай хамт байх төлөвлөгөө гаогасан 😉
Би: сайхан санаа байна шүү 😀
—-Хичээл орж байхад тэр хичээлдээ биш чамд л анхаарлаа төвлөрүүлж байлаа—-
Би: миний нүүрэн дээр үс ургачихсан байна уу яагаад ингэж ширтээд байгаан бэ /шивнэх/
JB: Чамайг сайн харж авахгүй бол санаад байна
Би: ичмээр юмаа хичээлээ хий / дэвтрээр тэрний нүүрийг нь хаах/
JB чиний урд нь барьсан дэвтрийг холдуулаад: Санаад байна гээд байхад
/ гараарай шанаагаа тулаад чамруу ширтээд л байлаа/
===============================
/Нагац ах намайг хичээл тараад шууд гэрт нь очихыг сануулсан ч би JB-тэй хамт байхыг юу юунаас илүү хүсж байсан болохоор сануулгыг нь мартахаар шийдлээ/
—–бид 2 сургуулийн ойролцоох цэцэрлэгт хүрээлэнгээр алхаж байна—
Би: энэд дандаа л хосууд ирдэг бололтой
JB: бид 2 ч гэсэн хосууд
Би: 😀
JB: чамд идэхийг хүссэн зүйл байна уу би авж өгье
Би: байхгүй ээ / сандал дээр суух/
JB миний өмнө зогсоод: юу хиймээр байна би өнөөдөр чиний бүх хүслийг биелүүлье 😀
Би: нээрээ юу
JB: Аанхан
Би: за байз чамаар юу хийлгэх вэ………аан би олчихлоо 😀
JB: юу юм???
Би: чи надад B Boy бүжиглээд өг 😉
JB: энэд бүжиглэх юмуу / эргэн тойрноо харах/
Би: Чи биелүүлнэ гэсэн шдээ
JB: За яахав
/ цүнхээ надад өгөөд B Boy хийж эхэллээ………/
Би: ваааааааааааа / алгаа таших/
JB тааг амьсгаадчихсан босж ирээд: хүмүүс надруу хараад байнаа энэдээс явъяаааа
Би тэрний хүзүүгээр нь тэврээд: Хөөөөөөөх миний найз залуу чинь үнэхээр мундаг юмаа яагаад ийм авъяастай юм бээ 😀
JB: хүзүүнээс зүүгдээд байх юмаа намхан юм байж / чиний бэлхүүсээр тэвэрлээ/
Би: би бусад охидыг бодвол тийм намхан биш шүү
JB: тийм байнаа тийм байна 🙂 / нүдрүү ширтэж эхэллээ/
Би: яагаад ингэж хараад байгаа юм бэ
JB: зүгээр л хармаар санагдаад …………/ яагаад ч юм бид 2-ын хоорондох зай багасаж эхэллээ би юу ч хийж чадахгүй тэрний хүзүүгээр тэвэрсэн хэвээрээ ширтсээр л JB миний бэлхүүсээр тэвэрсэн хэвээрэй надруу ойртсоор намайг үнслээ………би зүгээр л нүдээ аниад тэрний уруулыг мэдэрж байна …үгээр хэлэхийн аргагүй нэг тийм гоё ч юм шиг мэдрэмж /
JB миний духан дээр өөрйнхөө духийг наагаад надруу харан: Одоо явцгаах уу 🙂
Би: энэ хүмүүс бид 2-луу хараад байна
JB: Хэнд хамаатай гэж ………………

Жоохон богинохон болсон байхаа уучлаарай 😛 энэ өгүүллэг маань 2 юмуу 3 хэсэг ороод дуусах учраас идэвхтэй байгаарай IGOT7-чүүдээ 😉

14 thoughts on ““LOVE IS TRUE” Part:12

  1. Vneheer goe nogoodoh chin bvr icheed alga bolchihloo hhe

  2. үнэхээр гоё болжээ ^_^
    ёоооё зүрх хурдан2 цохилоод бнааа

  3. yaaa unen romantik yumaa nagats ah ch unen zevuun bna shuu bayrlalaa adminaa

  4. setgel dogdluulsan saihan oguulleg boljee :”3 bayrlaa adminaa amjilt~

  5. Awwwww yasan huurhiin be ❤ ystoi goy bolson bna adminaa ^•^

  6. Yaaaaaaaaaaaaa Im Jae Bum bi chamd hairtaiiiii maaash ih :))))))) dandaa iim goy ugvvlleg bichj ugdug admindaa bayrlalaa vneheer awyastai shv ilvv ih amjilt

  7. Estoi goeo :3 amjilt ❤️

Leave a Reply

