Чи үнэхээр бишрэм нэгэн биш гэж үү??? 1-р хэсэг

got7___facebook_cover_by_exoticgeneration21-d72min6.png
Чи бишрэм нэгэн биш гэж үү???

Аав: миний охион

Би: яасан аав

Аав: Өнөөдөр ээж нь 12 цагийн онгоцоор бууна аав нь очиж чадахгүй миний охин тосчих

Би: за

Аав: за аав нь явлаа шүү ” гараад явах”

Би бол Chae Rin өнгөрсөн жил ахлах сургуулиа төгсөөд одоо
Seokyeong их сургуулийн драмын ангид сурдаг.
Энэ өдөр надад иймэрхүү л юм тохилдсон доо ………
Хичээл 12 гэж тарсан болохоор такси бариад хар хурдаараа л онгоцны буудалруу явж байлаа………

Энэ үед онгоцны буудал дээр Got7-гийнхан япон дах удаан хугацааны ажлын дараа одоо л солонгост ирж байна. Фэнүүд нь ч тэднийг их санасан бололтой ухаангүй юм шиг л орилолдоод дайраад л залуусын сэтгэл ч өндөр байна………

Гэнэт л нэг эмэгтэй: яанаа туслаараййй “аймар орилж байлаа”
Нэг настайвтар эгч фэнүүдийн хөлд нэрвэгдээд газарт унаж фэнүүд дэгүүр нь гишгэчиж тэрнийг гэмтээсэн байна

JB: Та нар чинь яаж байнаа “нөгөө эгчийг босгох”

Jackson: эгчээ зүгээр үү их бэртээгүй биздээ одоо яах вэ????
” тэр эгчийг сугадаад үнэхээр их санадарсан байна”

Junior: эмнэлэг явья духнаас нь цус гараад байна шдээ

Mark: менежэрэээ менежэрэээээ “Айсан бололтой”

Bam Bam алчуур гаргаж ирээд духнаас гарж байгаа цусыг нь арчиж байна бас л сандарсан айсан байдалд байна

Youngjae: түргэн дуудах яах уу?? би юу хийх ёстой вэ ???

Yugyeom: эгчээ бидний буруу уучлаарай та зүгээр биздээ!!!!

Сэтгүүлчид ч ум хумгүй юу болж байгааг папарацтаж өгж байна

нөгөө эгч: Миний хөл үнэхээр их өвдөж байна би гишгэж чадахгүйнээ

Менежэр ах: алив наад хүнээ аваад хурдан машинд суу хурдан2

Нэг фэн охин: Замаас хол байхгүй ясын энэд юугаа хайж явж байсын

Бас нэг охин: ахааа MARK Ахаа тэрнийг хурдан эмнэлэгт хүргэж өгөөд өөрөө эрт харна шүү “орилоод л байна”

бусад фэнүүд ч гэсэн орилолдоод л бөөн юм болж байлаа

Би онгоцны буудлын өмнө таксинаас буугаад хаалгаруу гүйж байтал баахан хүмүүс орилолдоод л гарж ирж байна бас нэг хамтлаг ирж байгаа биз гэж бодоод тоосонгүй дотогшоо ороод ээжийг хайсан чинь байдаггүй хүлээлгийн танхим нтр гээд байж болох бүх л газраар хайсан боловч олдсонгүй

Би: уг нь онгоц нь аль 40 минутын өмнө буусан байх ёстой доо

Онгоцны буудлын ажилчдаас баахан сурагласан боловч бүгд л мэдэхгүй анзаараагүй гээд байхын ядаж байхад утас нь холбогдохгүй юмаа………

Дахиад 30 минут хүлээсэн боловч сураг гаргаж чадалгүй гэр лүү явлаа

Би: аягүй бол намайг хүлээгээд ирэхгүй болохоор шууд гэр лүү явцан юм байхдаа

Онгоцны буудлаас гарж байхад утас дуугарав харсан чинь ээж байна

Би: байна уу ээж хаана байнаа

Ээж: өө миний охин ээж нь эмнэлэг дээр байна

Би: яагаад эмнэлэг дээр байгаан юу болсын??? аль эмнэлэг???

ээж нэг эмнэлэгийн хаяг өглөө хувийн эмнэлэг л юм шиг байна юу болсоныг мэдэхгүй байгаа болохоор сэтгэл үнэхээр их зовж байгаа болохоор хамаг хурдаараа очоод reception-нээс өрөөний хаягийн аваад дотогш орлоо

Би: ээжээ яасан бэ юу болсын

Ээж: зүгээрээ сүртэй юм биш

Би: юу сүртэй юм биш гэж наад толгойгоо яагаад боолгоцын бас наад хөл чинь яасын “нүдэнд нулимс цийлэгнэх”

ардаас нэг хүн( Mark): уучлаарай бидний буруу

би гайхад иргээд хартал өө бурхан минь Got7-гийнхан гэхдээ энэ одоо тийм чухал биш гол нь ээж!!!!

JB: Үнэхээр санамсаргүй юм болчихлоо уучлаарай

Би: яахаараа настай хүнийг ийм болгочихдийн “оооё аймар ууртай хүн”

Bam Bam: нөгөө фэнүүдын хөлд……

Би: фэнүүдын хөлд дайрагдаад гэх гээд байгаа юм биш биздээ

Менежэр: харин ийм л юм болчихлоо үнэхээр уучлаарай

Би: хөөөөе та нар тоглоод байна уу энэ хүн та нарт бишээ тэр фэнүүдэд чинь ямар буруу юм хийсэн гэж ингэж байгааян

“загинах”

Ээж: одоо болноо миний охин ээж нь тийм сүртэй гэмтээгүй ээ

Junior: Уучлаарай

Youngjae: ийм юм болно гэж мэдсэнгүй уучлаарай

Yugyeom гэм хийсэн хүүхэд шиг чимээгүй л зосоод байна

Менежэр: бидний зүгээс бүх төлбөр тооцоог хийнэ бас нөхөн төлбөр өгөх болно дахин уучлаарай

Би: өөө заз одоо бүр дуртай нь хүн зодчихоод тэгээд мөнгө өгөөд л болчихдог болсон юм биздээ та нар од болохоор олны танил болохоор яасан ч болно гэж бодоод байгаамуу ямар бүдүүлэг хүмүүс гэхээр ийм байдын

Менежэр: уучлаарай

JB: үнэхээр хэлэх өөр үг алга

Jr: эгчээ бие чинь яаж байна

Ээж: зүгээрээ гайгүй байна

Би: эээжэээ

Ээж: яасан бэ

Би: ийм болчихоод зүгээр гээд байхын
———————————————————–
Mark гаднаас баахан эм барьсаар орж ирээд нөгөө эмнүүдээ нэг нэгээр нь танилцуулж гарлаа

Mark: энэ толгойны эм толгой чинь өввөөд байвал уугаарай харин энэ яс төлжүүлэгч эм яс чинь гэмтсэн болохоор авчихлаа бас цус төлжүүлдэг эм авсан үлдсэнүүд нь бүгд витаминууд байгаа юм ийм зүйл болсонд уучлаарай эгчээ “бөхийх”

Миний уур бага ч гэсэн гарлаа

Менежэр: биднийг уучлаарай одоо бид тоглолттой явах ёстой ойр ойрхон ирж эргэж байнаа “бөхийх”

Got7-гийнхан бүгд л ёслож бөхийгөөд уучлалт гуйгаад гарцгааж байна

Jackson: Эм-ээ сайн уугаад хурдан эдгээрэй эгчээ ” хөөрхөн инээх”

нөгөө хэд бүгд хурдан эдгээрэй гэсээр гарлаа

Бт:хөөөөөөөөөөөх

Ээж:яасан

Би: сая got7-гийнхан байсан уу ааахаха

Ээж: галзуу амьтан

Би: сая та тэд нарын царайг харсан уу хахаха ёстой инээдтэй би ч нэг сайн болгож өглөө дөө хахаха эдэг2
——————————————————————

Залуус машиндаа суугаад—

Bam Bam: тэр эгч үнэхээр зүгээр байгаа

Jr: харинээ санаа зовоод байна яахаараа ийм юм болдог байнаа

Yugyeom: Тэр охин нь ямар ууртай юм бэ

JB: Би тэр охиныг уурлаад байхаар нь одоо ч өнгөрлөө л гэж бодлоо

Jackson: тэр охин нь ёстой ааш муутай юмаа би бүр хэрэлдэх дөхсөн жоохон юм байж зүгээр

Mark: гэхдээ уурлах нь зөв шдээ ээж нь тийм болчихсон байхад

Менежэр: одоо баахан шуугиан гарна би л үйл лайтаагаараа зохицуулхаас

Youngjae: манай ах чинь ийм мундаг шдээ ” JB-руу ирмэх”

JB: Тийн шд ахдаа хайртай шүү ххэ

Менежэр: маяглалдаад бай!!!

—————————–

Удалгүй аав эмнэлэг дээр ирээд бас бөөн юм болж болж ээжийг гэрээр эмчлэхээр болоод бид 3 харьлаа

Энэ хооронд сайтуудаар баахан л шуугиж байна
– Got7-гийн фэнүүд нэгэн насиай энгийн иргэнийг хүнд гэмтээжээ нтр гээл ==================

( Зиак амласан ёсоороо өгүүллэгээ хийлээ comedy талдаа бичихийг хичээнээ би өөрөө нээх хөгжилтэй хүн биш болохоор жоохон хэцүү байх байхаа ххэ гол дүрийг Марк болгодог юм билүү гэж бодож байна. Угаасаа өгүүллэг юм чинь хайр үерхэл нөхөрлөл байхгүй байна гэж юу байхав тиймүү??? уншсан бол сэт- ээ бичээд дутуу дулимаг зүйл байвал хэлээрэй )

12 thoughts on “Чи үнэхээр бишрэм нэгэн биш гэж үү??? 1-р хэсэг

  1. Вууааав гое шvv2 😁😁 МАРК ^^ ❤

  2. #mark woow goe bn ooo daraagin uil yvdalig huleej baiy daa

  3. :3 хоо таалагдлаа :3 амжилт дараагиын хсг хзэ орхов?

    • Ер нь бол өгүүллэгээ орой 6-8н хооронд хийж байнаа оройтлоо л гэхэд 8 гээд орж байна баярлалаа 🙂

  4. Wuuuuua goy boljee ^^ amjilt! :>>> daraagiin hesgee tesen yadan huleej baiy :]]]

  5. Амжилт 🙂

  6. Wow estoi goe mark bish yugyeom bsan bol dream knight bas markiinh baisanshd
    amjilt adminaa hhe

  7. goy boljee amjilt daraachihiig ni hurdan higeerei

  8. баярлалаа одоо орноо ;(

Leave a Reply

